Bernat – Sessió 1 (F 1)
Data: 19-10-10
Participants: Bernat, Laura (logopeda) i jo.
Descripció del treball realitzat: En aquesta sessió hem repassat les normes que van treballar en la sessió anterior. Les llegeix lentament, centrant-se en el reconeixement de les grafies i perdent, doncs, en el nivell de comprensió. En acabar, ha fet una sopa de lletres en la qual havia de localitzar 12 noms de colors. Repassem els mesos de l’any i mostra un desconeixement del seu ordre (només dius fins setembre i desordenats).
En aquesta sessió es pretenia treballar en les normes conductuals i el reconeixement de grafies.
Els recursos emprats han estat les dues fitxes (una amb les normes i una altra amb la sopa de lletres).
Observació: És un nen molt inquiet i comunicatiu. No es conté i diu tot el que li passa pel cap. Cal remarcar-li les normes de convivència i respecte (per exemple, ha entrat a classe menjant patates!).
Bernat – Sessió 2 (F 1)
Data: 26-10-10
Participants: Bernat, Laura (logopeda) i jo.
Descripció del treball realitzat: Avui hem fet un exercici de comprensió. Aquest consistia en escoltar atentament una notícia del diari referent a l’equip de futbol del St Feliu (calia buscar un tema que l’engresqués) i, a continuació, tornar-me-la a explicar a mi (que em tapava les orelles quan l’explicava la Laura. Mostra un nivell de comprensió molt baix (no sap explicar-me de què va el vídeo i ho aconsegueix amb l’ajuda de la logopeda). En acabar aquesta activitat, ha fet una fitxa que consistia en ratllar les lletres “a” d’un text. Li costava fixar-s’hi atentament.
L’objectiu principal d’aquesta sessió era treballar la comprensió i l’expressió oral, així com en l’atenció.
Els recursos emprats han estat la notícia i el vídeo de la notícia i la fitxa de la sopa de lletres. Considero que el treball de la notícia ha estat una bona eina ja que era de gran interès per en Bernat i això l’ha fet estar, per poc que sigui, més atent.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario