Carles – Sessió 1 (F 1)
Data: 19-10-10
Participants: Carles, Laura (logopeda) i jo.
Descripció del treball realitzat: Hem fet exercicis de llengua a través d’un joc de taula. Cadascú tenia una fitxa i cada requadre requereix un moviment diferent. Es nota que ha practicat aquests moviments abans, tot i que en alguns concrets s’hi ha d’esforçar més. En acabar, ha fet un treball de traç en una quadrícula on havia de copiar diverses vegades una mateixa forma per cada línia. Li costa seguir les ratlles i fer-ho bé, ha d’anar molt a poc a poc. Abans de marxar hem fet un dictat a la pissarra dels conjunts pa, pe, pi, po, pu, ma, pa, la.
L’objectiu és treballar la mobilitat i la posició correcta de la llengua, l’atenció i la discriminació de sons.
Els recursos emprats han estat el joc de taula (de gimnàstica de la llengua), el full de traç i la pissarra blanca.
M’ha sorprès gratament el joc que hem dut a terme, ja que és una manera molt divertida d’exercitar la llengua. En Carles, al contrari que els dos nens anteriors –Quim i Eduard-, m’ha acceptat a l’aula des d’un principi: m’ha saludat i no ha semblat sentir-se molest durant la sessió.
Carles – Sessió 2 (F1)
Data: 21-10-10
Participants: Carles, Laura (logopeda) i jo.
Descripció del treball realitzat: Avui hem aprofitat per realitzar uns deures de llengua que duia de l’escola. L’exercici constava en una primera part de traç (copiar una figura al quadre del costat) i una segona part de cal·ligrafia. En acabar, la Laura li ha fet un dictat de lletres en el qual hem copsat la seva dificultat per recordar aquelles que acabava de treballar (havia fet cal·ligrafia de la “g” i ja no sabia com sonava).
L’objectiu principal d’aquesta sessió és practicar el traç i el reconeixement de les grafies.
Els recursos emprats han estat els deures de l’escola (fitxa) i la pissarra blanca. Aquesta última eina li agrada molt però es distreu sovint quan té el retolador a la mà.
Observacions: Ha començat molt bé la sessió, molt engrescat, però de seguida ha baixat el seu rendiment.
Data: 19-10-10
Participants: Carles, Laura (logopeda) i jo.
Descripció del treball realitzat: Hem fet exercicis de llengua a través d’un joc de taula. Cadascú tenia una fitxa i cada requadre requereix un moviment diferent. Es nota que ha practicat aquests moviments abans, tot i que en alguns concrets s’hi ha d’esforçar més. En acabar, ha fet un treball de traç en una quadrícula on havia de copiar diverses vegades una mateixa forma per cada línia. Li costa seguir les ratlles i fer-ho bé, ha d’anar molt a poc a poc. Abans de marxar hem fet un dictat a la pissarra dels conjunts pa, pe, pi, po, pu, ma, pa, la.
L’objectiu és treballar la mobilitat i la posició correcta de la llengua, l’atenció i la discriminació de sons.
Els recursos emprats han estat el joc de taula (de gimnàstica de la llengua), el full de traç i la pissarra blanca.
M’ha sorprès gratament el joc que hem dut a terme, ja que és una manera molt divertida d’exercitar la llengua. En Carles, al contrari que els dos nens anteriors –Quim i Eduard-, m’ha acceptat a l’aula des d’un principi: m’ha saludat i no ha semblat sentir-se molest durant la sessió.
Carles – Sessió 2 (F1)
Data: 21-10-10
Participants: Carles, Laura (logopeda) i jo.
Descripció del treball realitzat: Avui hem aprofitat per realitzar uns deures de llengua que duia de l’escola. L’exercici constava en una primera part de traç (copiar una figura al quadre del costat) i una segona part de cal·ligrafia. En acabar, la Laura li ha fet un dictat de lletres en el qual hem copsat la seva dificultat per recordar aquelles que acabava de treballar (havia fet cal·ligrafia de la “g” i ja no sabia com sonava).
L’objectiu principal d’aquesta sessió és practicar el traç i el reconeixement de les grafies.
Els recursos emprats han estat els deures de l’escola (fitxa) i la pissarra blanca. Aquesta última eina li agrada molt però es distreu sovint quan té el retolador a la mà.
Observacions: Ha començat molt bé la sessió, molt engrescat, però de seguida ha baixat el seu rendiment.
Caldria que introdueixis noves sessions i que tinguessis en compte el comentari que vaig fer en una de les primeres sessions. Per altra banda, has d'incloure també l'anàlisi DAFO en el bloc.
ResponderEliminarM.Àngels megías